• לאחרונה
מראה איפור רכוב על קיר עם LED מואר ומראה איפור עם הגדלה, מסתובב 360 מעלות, ניתן להרחבה דו צדדית, אין צורך להכות חורים להתקנה, לחדר אמבטיה (צבע: צבע עתיק, גודל:

מראה איפור רכוב על קיר עם LED מואר ומראה איפור עם הגדלה, מסתובב 360 מעלות, ניתן להרחבה דו צדדית, אין צורך להכות חורים להתקנה, לחדר אמבטיה (צבע: צבע עתיק, גודל:

Rating 
ILS 91.50

כמות סחורה
Това זה נגיש

תכונות : שם : מראות איפור רכבות קיר : עגול : entrydicaldiameter : 8 אינץ /10x משקל הגדלה : 1 אם יש לך בעיות איכות, אנא צור איתנו קשר בזמן, אנו נשיב לך תוך 24 שעות ונספק פיתרון משביע רצון. חבר לשקע, חיסכון באנרגיה וידידותי לסביבה שמבטיח שלעולם לא תאבד כוח למראה שלך. צד כפול : הצד 3x/5x/7x/10x הוא מספיק חזק כדי שהוגדל כל פרט בעור שלך, לצד 1x יש תצוגה ברורה כאשר נותנים לעצמך תספורת במקום כף יד ביד ביד. איפור מראות שומר על האיפור שלך ללא רבב עם מראה ההבלים שלנו. מראה מתקפלת : מראה האיפור מאפשרת סיבוב של 360 מעלות, הזרוע הגמישה יכולה להרחבה כאשר היא אינה בשימוש, ניתן לקפל אותה על הקיר שזרועו המרחבת אידיאלית לחדרים עם שטח מוגבל. צד כפול : הצד 3x/5x/7x/10x הוא מספיק חזק כדי שהוגדל כל פרט בעור שלך, לצד 1x יש תצוגה ברורה כאשר נותנים לעצמך תספורת במקום כף יד ביד ביד. מצפה לשביעות רצונך!. מראה יהירות זו עם אורות משתמשת בתאורת LED כדי לספק מבט ברור על העור והאיפור שלך. מראה איפור עם אור : נורית האור הטבעית המדמה מקרוב אור טבעי שיכול לספק לך את הנוף האמיתי ביותר אפילו בסביבה חשוכה או עמומה מבלי לפגוע בעיניים שלך. מראה מתקפלת : מראה האיפור מאפשרת סיבוב של 360 מעלות, הזרוע הגמישה יכולה להרחבה כאשר היא אינה בשימוש, ניתן לקפל אותה על הקיר שזרועו המרחבת אידיאלית לחדרים עם שטח מוגבל. מראה איפור עם אור : נורית האור הטבעית המדמה מקרוב אור טבעי שיכול לספק לך את הנוף האמיתי ביותר אפילו בסביבה חשוכה או עמומה מבלי לפגוע בעיניים שלך.

המאפיינים הבסיסיים

תוספות למוצר