• לאחרונה
מראת איפור מראת איפור, אירופאי הוביל מראה שולחן עבודה חד צדדי מראת איפור 360 סיבוב מראה יופי מתקפל מראת איפור

מראת איפור מראת איפור, אירופאי הוביל מראה שולחן עבודה חד צדדי מראת איפור 360 סיבוב מראה יופי מתקפל מראת איפור

Rating 
ILS 41.80

כמות סחורה
Това זה נגיש

* החלקה משקל בסיס : משקל נגד בסיס, לעמוד יותר יציב מראה, יותר החלקה מחצלת, כדי למנוע נזק לשולחן העבודהמפרט : איפור מראה סוג : שולחן עבודה חד צדדי איפור מראהגודל מראה : 18. 5 גודל כולל : 27. * רב זווית סיבוב : קדמי ואחורי 360 - תואר סיבוב, סיבוב קל, את זווית של חופש כדי להתאים. אידיאלי עבור איפור יהירות, חדר שינה, סלון, חדר אמבטיה, משרד ותכשיטים חנויות. אנו מבטיחים כי אתה אוהב זה מראה. 5 סנטימטר מסגרת חומר : פלסטיקמראה חומר : כסףאם עם אורות : עם אורותמתג סוג : מגע מתגספק כוח סוג : תקע סגנון : אירופימרחב יישום : חדר הלבשה,חדר אמבטיה, גלימהסוג מוצר : אישי ניקוי,ניקוי,טיפולספק : 1* איפור מראה1 *ידני אם יש לך שאלות על מוצר זה, אנא פנה אלינו ואנחנו נענה לך בתוך 24 שעות. שני הצדדים אפקט הם אידיאלי עבור כולם החלת איפור, לובש עדשות מגע גבות צביטה, גילוח, שיער סטיילינג, פנים טיפול או החלת מסקרה.* איפור מראה זה איפור מראה הוא נייד, נייד, קל משקל, קל לניקוי, נסיעות ידידותי-.זה הוביל אורות איפור מראה הוא מסוגל לסובב 180 מעלות כדי להתאים זווית שאתה צריך לראות, ועם שלה הוביל אורות, אתה תמיד יכול לראות מה אתה עובד על בבירור. * החלקה ברגים : עמיד, הרחק מהצרות של הזזה חוט. 5 סנטימטר גודל בסיס : 12*19.אנא אל תהסס לפנות אלינו אם יש בעיה כאשר אתה קבלת או באמצעות מגדלת איפור מראה ואנו נחזור אליך בתוך 24 שעות.

המאפיינים הבסיסיים

Make- up mirror type:
desktop single- sided make- up mirrorMirror size
If you have any questions about this product, please contact us and we will reply you within 24 hours. Buy with confidence.:
Please feel free to contact us if there any issue when you receiving or using the magnifying makeup mirror and we will get back to you within 24 hours. :

תוספות למוצר