• לאחרונה
אחות עוזבת את המתנה לחבר הכי טוב עמיתים לעבודה מתנה מתנה מתנות אחות מתנות מאחות קוסמטיקה מתנות לפנסיה לנשים עמיתים לעבודה עוברים מתנות פרידה מתנות לחג המולד.

אחות עוזבת את המתנה לחבר הכי טוב עמיתים לעבודה מתנה מתנה מתנות אחות מתנות מאחות קוסמטיקה מתנות לפנסיה לנשים עמיתים לעבודה עוברים מתנות פרידה מתנות לחג המולד.

Rating 
ILS 0.33

כמות סחורה
Това זה נגיש

מיקלה הוא תיק קוסמטי של מותג נישה המוקדש לנשים 【מתנות אחיות מאחות】 פריט זה אינו מיועד לשימוש על ידי ילדים 12 ומטה. 【מתנות בהצלחה לאחות】 רעיון למתנה הומוריסטית עבור; חבר שמתרחק, עמית לעבודה פורש, מסיבת הגירושין המאושרת של הטוב ביותר שלך, את עצמך לחגוג עבודה חדשה, שכנה מתרחקת, המסיבה של הבוס שלך סוף סוף, יום הולדת אבן דרך של אמא שלך, מסיבת ההתחממות של אחותך או לאחל שלך דודה בהצלחה בהרפתקה חדשה או באירוע חיים מיוחד. לאשתכם החמודה, החברה, המאהב. בין אם אתם חוגגים יום נישואין, חתונה, חג האהבה, יום הולדת או פשוט רוצים להראות למישהו כמה היא מתכוונת לכם, תיק האיפור הללו הם הדרך המושלמת להראות את אהבתכם. שיכולים לאחסן את הקוסמטיקה שלך בקלות, כמו מברשות איפור, מסקרה, שפתון, מגבונים, שפתון, מוצרי טיפוח, בושם, כמה אביזרים, פלטות איפור, מברשות שיער מיני, מוצרי טיפוח עור, שטיפת פנים, לק, כלי אמנות ציפורניים וכדומה ו מתנת חג נהדרת לחג המולד, יום הולדת, יום האם, יום האהבה, סיום הלימודים, ליל כל הקדושים, חתונה, חג ההודיה, שיבה הביתה, יום האחיות, שבוע המורים, יום הבוס או סתם בגלל. מתנות מושלמות אידיאליות לנשים, נשים, אנשים בדימוס, נשים בדימוס, עמיתים לעבודה, חברים. 【עמיתים לעבודה שעוזבים מתנות】 פורשים או עזיבה אין פירושו לחיות חיים משעממים. מה שיכול למנוע את נפילת הפריטים הזעירים, מתקפלים, ניידים וקלים, קל לסחוב איתך לכל מקום שאתה הולך, אידיאלי לארגון מוצרי הקוסמטיקה, הקוסמטיקה והנסיעות שלך, המתאימים למשפחות. ציפוי מודפס באיכות גבוהה-דו-צדדי; עם רוכסן, ניתן ליישם תיקים קוסמטיים ניידים אלה למטרות מרובות כמו שאתה רוצה, אתה יכול להשתמש בהן כ- תיקי מוצרי טיפוח, שקיות אחסון, שקיות נסיעות, שקיות איפור או שקית אחסון יומית לפריטים קטנים; אתה יכול למקם אותו בתיק היד שלך לאחסון השפתון שלך, צלליות, מברשת קוסמטיקה, משקפיים וכן הלאה, מה שיביא לך יותר נוחות. 10 x 7 אינץ '/ 25 x 17 ס"מ, שיש בו הרבה מקום לאחסן הרבה קוסמטיקה שלך; מה שיכול למנוע את נפילת הפריטים הזעירים, מתקפלים, ניידים וקלים, קל לסחוב איתך לכל מקום שאתה הולך, אידיאלי לארגון מוצרי הקוסמטיקה, הקוסמטיקה והנסיעות שלך, המתאימים למשפחות.

המאפיינים הבסיסיים

תוספות למוצר