• לאחרונה
שרדתי 2020 מטבעות זיכרון מטבעות מטבעות דפוס דו-צדדי כסף 2020 מזכרות אספנות מטבעות דקורטיביות מתנת מלאכה לחברים אספני משפחה)

שרדתי 2020 מטבעות זיכרון מטבעות מטבעות דפוס דו-צדדי כסף 2020 מזכרות אספנות מטבעות דקורטיביות מתנת מלאכה לחברים אספני משפחה)

Rating 
ILS 1.00

כמות סחורה
Това זה נגיש

◆ מהדורת ההנצחה שוקלת 20 גרם וקוטר 40 מ"מ מושלם להוסיף לאלבומים וקולקציות. Appling משלוח 7-15 יום ✔✔ כל הפריטים ייבדקו ויארו היטב לפני המשלוח ✔✔ פריט יישלח תוך 24 שעות לאחר שהתקבל התשלום ✿? מפרטים : ◆ אני שורד 2020 מהדורת הנצחה ◆ השנה אכן קשה מאוד. איננו חוסכים מאמץ לספק ללקוחות שירות משביע רצון. ✨✨ 【שירות קשוב לאחר המכירה】- אם יש שאלות או אי שביעות רצון ממוצר זה, PLE. מתנה מושלמת לאספן המטבע. זיכרון מעודן ומשמעותי, חרוט מכתבים, עבודות משובחות. ? זיכרונות אלה ניידים ומתאימים מושלמים בכף היד. ✨✨ 【המתנה הטובה ביותר】 אוסף, תצוגה, פרסים, צעצועים, מתנות. המתנה המושלמת לאספני מטבעות. מתנה מושלמת לאספן המטבע. זה היה הכי טוב בזמנים, זה היה הזמנים הגרועים ביותר, אנחנו צריכים כמה פריטים להנציח תקופה חשובה בחיינו. ♥ איכות היא התרבות שלנו. זיכרון מעודן ומשמעותי, חרוט מכתבים, עבודות משובחות. זוהי מתנה אידיאלית לחג המולד למשפחה ולחברים. החבילה של החבילה כוללת : ✔1/2/3 x 2020 מטבעות זיכרון לניצולים ▶ 【אבטחת איכות】 ♥ "הלקוח הוא אלוהים".?? 【מתנה מדהימה ומזכרת מושלמת】 2020 עתידה להיות שנה שכדאי לזכור. או כמתנה לחברים, למשפחה או לעצמך. שרדתי 2020 זיכרון. זה לא מטבע במחזור, אבל הוא קשה לחלוטין, עמיד בלאי ועמידה חלודה, חריטה ברורה. או כמתנה לחברים, למשפחה או לעצמך. ◆ במהלך פסטיבל ההנצחה, חליפת הנצחה זו תרים את הרוחות. אם יש בעיה איכותית כלשהי, אל תהסס לפנות אלינו, כל הבעיה תשיב תוך 24 שעות. ◆ מהדורת ההנצחה מושלמת וניתן להוסיף אותה בצורה מושלמת לאוסף המטבעות או כמתנה חד פעמית. שרדתי 2020 זיכרון. זה לא מטבע במחזור, אבל הוא קשה לחלוטין, עמיד בלאי ועמידה חלודה, חריטה ברורה. סחורות יצירתיות פרימיום】】】 זה לא עשוי מתכת נדירה, ערכה הוא היצירתיות והאנדרטה.

המאפיינים הבסיסיים

תוספות למוצר