• לאחרונה
תחתיות למשקאות סט של 8 עם מחזיק, הגנה על שולחן השולחן של סיליקון, עבור כל סוג שולחן, דו צדדי זמין, בסיס ללא החלקה עם עיצוב מחורץ, מתאים לרוב הגודל של הכוסות.

תחתיות למשקאות סט של 8 עם מחזיק, הגנה על שולחן השולחן של סיליקון, עבור כל סוג שולחן, דו צדדי זמין, בסיס ללא החלקה עם עיצוב מחורץ, מתאים לרוב הגודל של הכוסות.

Rating 
ILS 9.99

כמות סחורה
Това זה נגיש

עיצוב פנטסטי : סט רכבת הסיליקון של 8 יחידים שלנו עשוי מסיליקון באיכות גבוהה שיכול לעמוד מ- -40 ° F ל- 446 ° F94 ס"מ (10 ס"מ) ועובי של 0. במקום תחתיות עץ או קרמיקה, כל מה שאתה צריך לעשות זה לשטוף אותם ישירות מתחת למים או להכניס אותם ישירות למדיח הכלים. מחזיק זה דק וגמיש, לא שבור בקלות, מדיח כלים בטוח ועמיד. אתה יכול לתת את זה לחברים הזכרים או הנשים שלך כמתנה לקישוט חדר בימי הולדת ובחגים שונים. אנו נספק לך מחזיק רכבת איכותי עשוי מסיליקון.5 ס"מ ומתאים לרוב הספלים כולל משקאות קרים וחמים. זו יכולה להיות גם אפשרות מתנה נהדרת והגונה. החלק העליון מעוצב עם בליטות ולתחתית יש דפוס ספירלי, שני הצדדים יכולים להכיל עיבוי בכוסות שתייה קרה ולמנוע את הרכבת להדביק לתחתית הספל. שימושים מרובים : תחתיות מצחיקות אלה למשקאות יכולים לשמש כעיצוב בית, פותחי בקבוקים, מחזיקי סיר, ציוד לברמן, תחתיות בר וכל דבר אחר שתוכלו לחשוב עליו. קל לניקוי : חופי סיליקון לשולחן קפה קלים לניקוי. גודל ואחסון : החוף הכחול הים הזה בקוטר של 3. תחתיות אלה עמידות בפני כתמים ועמידים בחום. הגנה מושלמת של שולחן העבודה : מכיוון שחוף ים אלה יש עיצוב משטח מחורץ עם תמיכה טובה, הוא עושה מספיק מקום בין הספל לשולחן העבודה כדי למקסם את ההגנה על שולחן העבודה שלך מחומרים שונים, כולל עץ, זכוכית, אבן חול, שיש. הם נראים חדשים עם מעט ניקוי, גם לאחר שימוש ארוך.

המאפיינים הבסיסיים

תוספות למוצר