• לאחרונה
ספלי צנצנת מייסון 16 אונקיות עם ידיות ומכסי כסף, כוסות שתייה של צנצנת מייסון למשקאות, כוס שתייה מיושנת לוויילס, קוקטיילים, בירה,תה, טובות מסיבות.

ספלי צנצנת מייסון 16 אונקיות עם ידיות ומכסי כסף, כוסות שתייה של צנצנת מייסון למשקאות, כוס שתייה מיושנת לוויילס, קוקטיילים, בירה,תה, טובות מסיבות.

Rating 
ILS 24.99

כמות סחורה
Това זה נגיש

נהדר למשקאות קרים, אנו לא ממליצים למלא את הכוס הזו במשקאות חמים -איכות מזון ואיכות גבוהה : ספל צנצנת מייסון זה עשוי מחומר באיכות מזון וזכוכית עבה. עמיד באיכות להפוך אותו להימשך שנים!. כל צנצנת שתייה של מייסון זכוכית מזמנת מכסה כדי להבטיח איטום טוב ולמנוע דליפה. התיכון ידית יכול לגרום לך בקלות לקבל 3 אצבעות בתוך של ידיות!הכוסות האלה נהדרות! הם בגודל המושלם לא קטן מדי לא גדול מדי, ונראה סופר חמוד!. במקרה של בעיות איכות אנא אל תהסס לפנות אלינו.בטוח ומיוצר במיוחד לאוכל! זה זכוכית חומר תכונות מוצק ויציב.העיצוב הקלאסי הוא בטוח כדי להרשים את האורחים שלכם, אבל זה גם מתנה גדולה!. לאחר מכירה ללא דאגות : כל צנצנות הזכוכית שלנו בגודל 16 אונקיות נבדקות באיכות וננקטות באמצעי הגנה לפני המסירה. *קלאסי & חמוד זכוכית שתיית צנצנות : הקלאסי ומיושן עיצוב יכול לשמש בהזדמנויות רבות. מתנות לחתונה/מועדפים למסיבה /פרויקטים תוצרת בית / עשה זאת בעצמך וקישוטי מסיבה ומתנות אישיות ועוד! חבילה : גודל : 16 עוז צבע : גוף שקוף עם מכסי כסף איכות : 12 יחידות מגיע עם בטיחות פרטי חבילה : הוכחת דליפה : חותם הדוק ועמיד למים מבטיח שום קלקול או דליפה, מכסה עמיד בפני דליפות מונע ממנו להתלכלך צנצנות שקופות : צנצנות שקופות מקלות על זיהוי מהיר של התוכן מושלם עבור : בירה, קולה, חלב, קפה, תה, קוקטיילים, לימונדה, מילקשייק, שייקים ועוד בית/מטבח/סלון/משרד/בחוץ מאות שימושים : .

המאפיינים הבסיסיים

תוספות למוצר