• לאחרונה
Zktool1063 להרים מהדק תמיכה עם הגנת ליבת פליז, מהדק מכסה המנוע וכלי מצתית נוצץ 2-ב -1, כלי פער פער של 12 ממ, קליפ תמיכה במעלית מכסה המנוע, מהדק מכסה המנוע לתמיכה במעלית.

Zktool1063 להרים מהדק תמיכה עם הגנת ליבת פליז, מהדק מכסה המנוע וכלי מצתית נוצץ 2-ב -1, כלי פער פער של 12 ממ, קליפ תמיכה במעלית מכסה המנוע, מהדק מכסה המנוע לתמיכה במעלית.

Rating 
ILS 0.67

כמות סחורה
Това זה נגיש

הגנת ליבת פליז : מהדק תמיכת המעלית מעוצב עם ליבת פליז כדי להגן על מכסה המנוע שלך מפני שריטות ונזק שנגרם כתוצאה מהמצד המהדק במקום, ומבטיח התאמה בטוחה ובטוחה בכל פעם כלי 2-in-1 פונקציונלי : מהדק תמיכה במעלית ZKTool עם הגנת ליבת פליז משלב מהדק Strut של מכסה המנוע וכלי מחליט מצתית, שיכול לחסוך לך כסף על ידי השגת שתי פונקציות עם כלי אחד. מוט הרמה ליד גוש הצילינדר והדק אותו עם הידית עד שהוא מתוקן על מוט ההרמה. הניחו את הכלי על מוט ההרמה ליד גוש הצילינדר והדקו אותו עם הידית עד שהוא מתוקן על מוט ההרמה. הגנת ליבת פליז : מהדק תמיכת המעלית מעוצב עם ליבת פליז כדי להגן על מכסה המנוע שלך מפני שריטות ונזק שנגרם כתוצאה מהמצד המהדק במקום, ומבטיח התאמה בטוחה ובטוחה בכל פעם. מבנה קומפקטי, משקל קל, העשוי מפלדת פחמן, הידית קלה יותר לשליטה, הפחתה ביעילות שגיאות ונזק אלקטרודה, התאמה מדויקת יותר ומהירה יותר של הפער, ליבת הפליז יכולה למנוע שריטות הנגרמות על ידי ההידוק במקומו, נזק והחלקה.כלי 2-in-1 פונקציונלי : מהדק תמיכה במעלית ZKTool עם הגנת ליבת פליז משלב מהדק Strut של מכסה המנוע וכלי מחליט מצתית, שיכול לחסוך לך כסף על ידי השגת שתי פונקציות עם כלי אחד. פונקציית כוונון מצת הקצית קלה לשימוש גם היא, פשוט הברג את המתקן לכלי, השתמש במד הפער של מצת כדי למדוד את גודל הפער ואז התאם את הפער על ידי סיבוב הידית. זה מגיע גם עם קליפ תמך ומחזיק להישאר נוחות נוספת. קל לשימוש : המהדק שומר היטב על מהדק התמיכה ההרמה במצב ישר. זה תואם לתקעי הברגה של 12 מ"מ. זה מגיע גם עם קליפ תמך ומחזיק להישאר נוחות נוספת. קל לשימוש : המהדק שומר היטב על מהדק התמיכה ההרמה במצב ישר.

המאפיינים הבסיסיים

תוספות למוצר