• לאחרונה
מיקוד עומד לשימוש חוזר מזון סיליקון מכולות-2-חתיכה מזון אחסון כוס גדול יותר קיבולת, מדיח כלים, מיקרוגל, מקפיא בטוח. כיתה מזון בריא.

מיקוד עומד לשימוש חוזר מזון סיליקון מכולות-2-חתיכה מזון אחסון כוס גדול יותר קיבולת, מדיח כלים, מיקרוגל, מקפיא בטוח. כיתה מזון בריא.

Rating 
ILS 0.33

כמות סחורה
Това זה נגיש

זה הוא מזון בטוח עשוי 100% סיליקון הם יוצאים למראה מושלם ללא פיצוח, התכה או פיצול. קבל מספיק לכל המשפחה.9 אינץ 750 מ ל; כוס קטנה : 5. * בחירה ידידותית לסביבה מיכלי הסיליקון עם הרוכסן שלך יכולים לחסל מעל 5,000 שקיות ניילון הסותמות נתיבי מים, אורזות מטמנות ופוגעות בחיות הבר. מחממים ל -220 מעלות ומקפיאים ל -50 מתחת לאפס ללא השפלה או אדים מסוכנים. אין בו תוספים, זיהומים, טיפולים או מרכיבים מזיקים אחרים. זה בדיוק מה שאתה צריך לארוחות צהריים ביתיות חמות בעבודה, בבית הספר, בבית או בנסיעות. הם צמרות להיפתח רחב למילוי קל. עושה הכנת מזון מיהר הרבה יותר מהר עם פחות מתח. קל לחטא במדיח הכלים אפילו על המדף התחתון. * גדול יותר קיבולת שמחזיק יותר פירות, חטיפים, ונוזלים. לקוחות רבים אוהבים את העיצוב והאיכות הטובים יותר עד כדי כך שהם חוזרים לקנות עוד כמה.* סט עמידה עם רוכסן מלא עם כל מה שאתה צריך לארוחת צהריים, חטיפים, נסיעות ויומיומי. קבל את שלך מלאי על זה באיכות גבוהה 100% סיליקון מיקוד עומד סט של 2 כוסות. נהדר עבור תנור, כיריים וסו-ויד. אתה מקבל 2 כוסות, זה סט שלם. * מדיח כלים, מיקרוגל, מקפיא בטוח כדי להיות הבחירה הטובה ביותר שלך עבור כל מצבים. הרוכסן הנוח אומר שאין מכסים לאבד או לעקוב אחריהם. מזון בטוח 100% סיליקון ליהנות היום של פרימיום פלטינה סיליקון מהונדס עבור אולטימטיבי בטיחות, המגוון הרחב ביותר של שימושים, ועמיד להימשך שנים של שימוש יומיומי. הם לא ידלפו על הבגדים, השולחן או מושב הרכב שלך כמו מותגים אחרים. מיכלי סיליקון לשימוש חוזר עם רוכסן נהנים מהמהפכה העומדת עם רוכסן עם סט שלם זה של 2 כוסות, לאלה אין מכסים. הכניסו אותם למדיח הכלים לחיטוי קל. אתה תאהב איך זה סט קם על דלפק והוא כל כך קל למלא. זו עזרה עצומה לכוכב הלכת שלנו עם חדשות טובות לדרכי מים ומזבלות. להוסיף כמה שלך מטבח ואוכל אביזרי לבריאות טובה יותר, יותר הנאה, והוסיף נוחות. אלה יכולים לשמש גם על הכיריים במחבת מים ולסו-ויד. פשוט לחץ והחלק כדי לסגור למעלה. מושלם עבור ירוק חיים לתת זה מאוד לשימוש חוזר סט להחליף פלסטיק שקיות חד פעמי כורכת.

המאפיינים הבסיסיים

תוספות למוצר