• לאחרונה
EP 8 אינץ '100 יחידות כבלים כבלים קשרי רוכסן כבד 50 קילוגרם חוזק מתיחה, קשרי תיל מפלסטיק פרימיום עם עטיפת עניבת ניילון לנעילה עצמית עבור פנים וחיצוניות.

EP 8 אינץ '100 יחידות כבלים כבלים קשרי רוכסן כבד 50 קילוגרם חוזק מתיחה, קשרי תיל מפלסטיק פרימיום עם עטיפת עניבת ניילון לנעילה עצמית עבור פנים וחיצוניות.

Rating 
ILS 2.33

כמות סחורה
Това זה נגיש

חובה עמידה בחום וכבדה : עשויה חוזק תעשייתי ניילון 66 חומר עמיד בפני אש, וניתן להשתמש בו בטמפרטורות נע בין -31 ℉ ל- +185 ℉ (-35 ℃ עד +85 ℃), עמיד בפני מזג אוויר ובחוץ ביישום אור ישיר הוא לא נושא. מידות : אורך : 8 ", חוזק מתיחה : עד 50 קילוגרמים, צבע : לבן, כמות : 100 יח '. קושר רוכסן שדה כבד שנבדק כדי לתמוך בעד 50 קילו משקל עם עיצוב מנעול מחגר חזק ושיניים צפופות לשימוש עמיד יותר. שימוש רחב : מושלם לניהול כבל בחירה נהדרת. נעילה עצמית : עיצוב אטב מנעול עצמי, מנעול חזק עמיד, טיפול קל ומונע התנפצות הדוקה. אנא בדוק את הצרכים שלך עם שירות הלקוחות שלנו אם אינך בטוח. אנא חתוך קשרי כבלים עם מספריים או סכינים במקום למשוך אותם עם ידיים. קל לשימוש : רק צריך לקשור את מה שאתה רוצה למיין ואז להכניס את חוט העטיפה לראש, עיצוב הנעילה העצמית יכול לגרום לו להיות מסודר ומסודר. קל לשימוש : רק צריך לקשור את מה שאתה רוצה למיין ואז לשים את חוט העטיפה אל הראש, עיצוב נעילה עצמית יכול להפוך אותו למסודר ומסודר. צבע : הצעות לבנות 1. יש להשתמש בקשרי הכבלים בטמפרטורה ובמתח נאותים. טמפרטורת עבודה : -31 ℉ עד +185 ℉ (-35 ℃ עד +85 ℃) 5. קבל כלי כל כך נהדר ונפטר מכבלים מבולגנים! התחייבנו לספק את המוצרים הטובים ביותר לכל הלקוחות היקרים שלנו! מפרט 1.נעילה עצמית : עיצוב אטב מנעול עצמי, נעילה עוצמתית עמידה חזקה, טיפול קל ומונע התנפצות הדוקה.

המאפיינים הבסיסיים

תוספות למוצר