• לאחרונה
כלי מתקין ברז וכיור, 8 בכלי מתקין ברז וכיור, כלי אינסטלציה רב-תכליתי כלי תקנה רב-פונקציונלי התקנה כלים ידניים לקערת שירותים/כיור/מטבח ≠ אדום חד כיווני)

כלי מתקין ברז וכיור, 8 בכלי מתקין ברז וכיור, כלי אינסטלציה רב-תכליתי כלי תקנה רב-פונקציונלי התקנה כלים ידניים לקערת שירותים/כיור/מטבח ≠ אדום חד כיווני)

Rating 
ILS 1.67

כמות סחורה
Това זה נגיש

【חומרי כלי אינסטלציה באיכות גבוהה】 כלי התקנת הברז עשוי ABS ABS בדרגה הנדסית וסגסוגת אבץ בעלת חוזק גבוה, שהיא ידידותית לסביבה, יציבה ועמידה ולא מעוותת בקלות 【תכנון חיסכון בעבודה】 : הכנס את מוט סגסוגת האלומיניום למרקם הזנב החזקה נגד החלקה של מתקין הברז המאפשר לך לשחרר בקלות כוח יד מבלי להרגיש עייף. 【ההבטחה שלנו】 : אנו גאים לספק ברגים כיור מטבח איכותי. החורים חוסכים בעבודה מקלים על נשים להסתובב. ו מפתח ברגים בכיור זה יכול לעזור לך !!. מפתח הברז באורך 9. 3 הניתנים להחלפה (2 ראשים בקוטר פנימי של 34 מ"מ ו -40 מ"מ) ראש ברגים, 2 ברגי תיקון, מחלץ בורג ארוך, חריץ פתוח מאפשר גישה נוחה לקווי אספקה ​​קיימים, כמו ברזים, כיור, צינורות דוד מים, אגני מים וכך ו 【עיצוב מהורהר הומני】 : מפתח הברגים בכיור יש עיצוב ארוך במיוחד. אם אינך מרוצה ב 100% , אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנו נמצא פיתרון יחד ונהפוך אותו לחווית קנייה נהדרת. מפתח ברגים באגן המטבח האחד משמש להפחתת ידית עצירת הזווית, והשני משמש לתיקון סל המסנן במקום. מפתח הברגים בעל עיצוב ארוך במיוחד. אתה יכול להשתמש בו בעת תליית ציורי קיר או מדפים.9 אינץ 'מאפשר לך להפוך בקלות את האגוזים ההרכבים בקלות על הברז, המרסס ושסתום הכדור, מה שהופך את ההתקנה וההסרה שלך לנוחה יותר.9 אינץ 'מאפשר לך להפוך בקלות את האגוזים ההרכבים הקשים לקשים על הברז, המרסס ושסתום הכדור, מה שהופך את ההתקנה וההסרה שלך לנוחה יותר.

המאפיינים הבסיסיים

תוספות למוצר