• לאחרונה
ווים של מעיל גלייר עם 5 ווים ווים חלוק כרום קיר מחזיק מגבת רכוב מתלי מגבות פליז הוכחת חלודה ועמיד למים למטבח אחסון אמבטיה מארגן מגבות מגבות בגדים

ווים של מעיל גלייר עם 5 ווים ווים חלוק כרום קיר מחזיק מגבת רכוב מתלי מגבות פליז הוכחת חלודה ועמיד למים למטבח אחסון אמבטיה מארגן מגבות מגבות בגדים

Rating 
ILS 37.31

כמות סחורה
Това זה נגיש

★ אם ברצונכם להזמין הזמנות גדולות, הזמנות מעורבות או פריטים מרובים, אנא אל תהסס לפנות אלינו כדי שנוכל לספק לכם את המוצר הנחה קדימה לרכישה שלכם, אני מאחל לכם קניות מאושרות! ו ★ סגנון מינימליסטי : עם הקווים האסתטיים הנקיים והסטיילינג המינימליסטי של הוו הזה, זהו תחליף מעשי ואלגנטי לבר/הטבעת המסורתית, המתאימה לחלל מוגבל, המתאום היטב עם כל סגנונות לקישוט אמבטיה. וכל הברגים מוסתרים מתחת לבסיס. ★ מתלה מעיל רכוב קיר : מתלה מתכת יציב עם 5 ווים, חללים תלויים לבגדים, מגבות או מעילים. מתנגד לחלודה, קורוזיה ושריטות יומיומיות. ★ סגנון מינימליסטי : עם הקווים האסתטיים הנקיים והסטיילינג המינימליסטי של הוו הזה, זהו תחליף מעשי ואלגנטי לבר/הטבעת המסורתית, המתאימה לחלל מוגבל, המתאום היטב עם כל סגנונות לקישוט אמבטיה. מפרט : שם מוצר : חלוק הוק -חומר : brassfinish : כרום -פגומות : רב -תכלית, תהליך קריאה : כובד יציקת כובד : שיטת ההתקפה המודרנית : בורג קביעת הרכבה סוג : קיר רכוב לשימוש : ממקם מגבות, בגדים, סמרטוטים וכו '.★ חומר חסין חלודה : וו המעיל מורכב מפליז מגן מפני קורוזיה וחלודה. ★ השתמש במקום : פליז 5 ווים עם גימור כרום כך שיתאים לכל סגנון קישוט של חללים מרובים, כמו מבואות, מסדרונות, מטבח, ארונות, דלת, כניסה וחדרי שינה. הרגיש כבד בידך ואמין אפילו לבגדים גדולים כבדים כמעיל או ווים תיקים. ★ מתלה מעיל רכוב קיר : מתלה מתכת יציב עם 5 ווים, חללים תלויים לבגדים, מגבות או מעילים. אנא עיין במוצר בפועל ★ התמונה היא המוצר בפועל. ★ התקנה מוסתרת : מחזיק המגבת צריך להיות על הקיר קבוע עם כל הברגים שאנו מכינים עבורך.

המאפיינים הבסיסיים

Product Name:
Robe hook
Material:
Brass
Finish:
Chrome
Features:
Multifunction, creative
Molding Process:
Gravity casting
Style:
Modern simplicity
Installation Method:
Screw fixing
Mounting Type:
Wall mounted
How to Use:
Place towels, clothes, rags, etc
Suitable:
Rooms bathroom, kitchen, bedroom, living room etc
Prompt:
★Please check the size before ordering to see whether it can fit your needs:
★ Since the size is measured manually, there is a certain error. Please refer to the actual product:
★ The picture is the actual product. However, slight chromatic aberrations may occur due to different lighting and display settings. Please understand and thank you very much.:
★ If you want to order large orders, mixed orders or multiple items, please feel free to contact us so that we can provide you with product discounts:
Looking forward to your purchase, I wish you a happy shopping! :

תוספות למוצר