• לאחרונה
דפואן רתמות שמלת כלבים לכלבים קטנים נערת כלבלב חתול ארנב ארנב בגדי בגד משובץ חטיבת חיות מחמד לבוש קשת שמלות כלב עם רצועה.

דפואן רתמות שמלת כלבים לכלבים קטנים נערת כלבלב חתול ארנב ארנב בגדי בגד משובץ חטיבת חיות מחמד לבוש קשת שמלות כלב עם רצועה.

Rating 
ILS 9.99

כמות סחורה
Това זה נגיש

【חומר】 שמלות כלבים לכלבים קטנים ילדה העשויה מפוליאסטר המוצגת עם טבעות צורה מתכתיות D חזקות בגב לחיבור רצועות, רצועות כלבים העשויות ניילון עמיד וידידותי לסביבה 【זנים מתאימים】 מעיל כלב חורפי לצ'יוואווה צבעים אופנתיים מודפסים מתאים לכל מיני כלבים, קפוצ'ון כלב צ'יוואווה-פומרניאן- פאגים- מלטזה-שיח צו פיפי- פוד-פוד- דששון- מלטפו-בוסטון טאפי-יורקי-טו-פוי-פוי-פרש גורי -סיכת פודל -מין -מין -מין וכן הלאה. קוליטס הוא אביזר לחיות מחמד נהדר לחגוג יום הולדת של הכלב שלך. 【עיצוב】 הבגדים מאמצים את סגנון המכללה המודיה של JK, שהוא חמוד מאוד. יש לולאת חבל משיכה בצורת D בגב, הנוחה לכלבים לנסוע. בגדי DOG לילד כלבים קטנים. בגדי כלבים לילדה, בגדי כלבים של כוס תה, בגדי חורף של כלבים, צ'נאזר טרייר בגדי כלבים גדולים נקבה, בגדי כלבים חמודים, פאג, שיצ'ו, זעיר, רופה פארה פרוס פיקנוס. אורך רצועת הכלב הוא 3. 【גודל】 בגדי כלבים לכלבים בינוניים ילדה יש ​​6 גדלים, המתאימים לרוב הכלבים, אנא מודד את הכלב שלך בזהירות לפני הקנייה. Scene סצנה רב-תכליתית】 בגדי כלבים לכלבים גדולים ניתן ליישם גם לפעילויות פנים וגם בחוץ, תלבושות חורף של כלב ילדה מושלמת יש השפעה חמה. בגדי כלב מושלם לתלבושת ליל כל הקדושים ומתנת חג ההודיה של חג ההודיה ומתנה.

המאפיינים הבסיסיים

תוספות למוצר