• לאחרונה
חולצת סנלוס שתתאים לג'ורדן 12 שוורים - ירדן 11 קונקורד - ירדן 9 חלום את זה לעשות את זה - ג'ורדן 6 סניקרס משחק אינפרא אדום.

חולצת סנלוס שתתאים לג'ורדן 12 שוורים - ירדן 11 קונקורד - ירדן 9 חלום את זה לעשות את זה - ג'ורדן 6 סניקרס משחק אינפרא אדום.

Rating 
ILS 3.00

כמות סחורה
Това זה נגיש

זה המותג שלנו צבעים מוצקים ועיצוב Exklusibe חולצת טי זו היא מתנה מושלמת לראש הנעליים האהוב עליכם. אם אי פעם תרצה להחליף חולצת טריקו אחרת שתתאים לגודל ג'ורדן, זו לא בעיה! תירה לנו דוא"ל ונחליף אותו עבורך בהקדם האפשרי. סנלוס מוכרת חולצות כדי להתאים לירדן. נוחות ונשימה : חולצה זו שתתאים לג'ורדן לגברים נוצרת מכותנה רכה של 100% טרום-שרק עם אוורור מרופד ברשת בגב לנוחות אולטימטיבית ונשימה משולבת עם עיצובים מדהימים למראה. הצטרפו לקהילה שלנו וראו בעצמכם מדוע כולם תומכים בנו. התאם את זוג הפאמפוזיטים שלך עם החולצה הזו עם תחושת כותנה רכה שתאהב. מתאים נכון לגודל - אנא עיין בתמונה המצורפת של תרשים הגודל שלנו. לסנלוס אין קשר עם המותג המקורי של חולצות ג'ורדן. זוהי חולצת סניקרס בהתאמה אישית עיצובית, נעלי ירדן אינן כלולות. התאם את נעלי הספורט הנמכרות ביותר עם עיצובי החולצה החמים ביותר עם Snelos - Sneakers Lover Store הוא אחד השוק המוביל בעולם לכל חנות ההילוכים שלך. כשאתה שוטף את הטיז כדי להתאים לירדן, אנא יבש אוויר כדי שתוכל לשמור אותו זמן רב. אנו מוכרים רק טיז נעלי ספורט תואמות עבור ג'ורדן וזה לא חולצת טריקו או ג'ורדן. כל הבגדים שלנו מתאימים לגודל. TEES שנעשו בארצות הברית - אנו מדפיסים, אורזים ומשלחים בגאווה את כל חולצות הסניקרס שלנו ממש כאן מהמטה שלנו הממוקם באריזונה!. הביאו את נעלי הספורט שלכם לשלב הבא עם איכות פרימיום- כל העיצובים שלנו מושלמים להתאמה של נעלי ספורט ללא, חולצות ג'ורדן והלבשה מקצועית מודפסת ואיכותית פרימיום מארה"ב! להתאים ולהרגיש טרנדי.

המאפיינים הבסיסיים

תוספות למוצר