• לאחרונה
N/A קופסת רקמות גמישות גבוהה קיבולת גדולה קיר אטום למים קיר הרכבה על רקמות פנים מארגן מארגן אחסון מטבח

N/A קופסת רקמות גמישות גבוהה קיבולת גדולה קיר אטום למים קיר הרכבה על רקמות פנים מארגן מארגן אחסון מטבח

Rating 
ILS 132.00

כמות סחורה
Това זה נגיש

אורך המוצר הוא 15 תאר : הוא בנוי מחומר פלסטיק. זה יהיה מושלם לחדר אמבטיה, משרד או לכל מקום אחר שיש לך רקמות. עמיד וקשה לשבירה.com עם מראה, מראה ועיצוב חלון צדדי ייחודי המאפשר לך להכניס בקלות מגבות נייר.8 ס"מ, הרוחב הוא 12 ס"מ, הגובה הוא 8cm. אנא אפשר הבדל ממדים קל בגלל מדידה ידנית שונה. מחזיק תיבת נייר טישו מעוצבים ומסוגננים מספק לך דרך קלה לאחסן רקמות ולשמור עליהן בצורה מסודרת ולא נראית, כדי לגרום לחדר שלך להיראות מסודר ומסוגנן. מגיע עם מראה ועיצוב חלון צדדי ייחודי המאפשר לך להכניס מגבות נייר בקלות פנימה. מפרט : חומר : פלסטיק צבע : כפי שמוצג אגרוף כלול : 1*הערות תיבת רקמות : בגלל הפרש הגדרת האור והמסך, צבע הפריט עשוי היה שונה במקצת מהתמונות.הוא בנוי מחומר פלסטי. ניתן לקשה וקשה ל- Break. אורך המוצר הוא 15.8 ס"מ, הרוחב הוא 12 ס"מ, הגובה הוא 8 ס"מ. זה יהיה מושלם לחדר אמבטיה, משרד או לכל נקודה אחרת שיש לך רקמות.

המאפיינים הבסיסיים

Material:
plastic
Color: as shown:
Package Included:
1*Tissue Box
Notes:
Due to the light and screen setting difference, the item's color may be slightly different from the pictures. Please allow slight dimension difference due to different manual measurement.:
Practical and stylish tissue paper box holder provides you an easy way to store tissues and keep them tidily and out of sight, so as to make your room look neat and stylish. :

תוספות למוצר