• לאחרונה
בגדי ארנב ליל כל הקדושים ליצן תלבושות עם רתמת כובע מתכווננת לטרוטו של ליל כל הקדושים קוספליי צילום לצילום לארנב צ'ינצ'ילה גינאה גינאה חתלתול חיה קטנה)

בגדי ארנב ליל כל הקדושים ליצן תלבושות עם רתמת כובע מתכווננת לטרוטו של ליל כל הקדושים קוספליי צילום לצילום לארנב צ'ינצ'ילה גינאה גינאה חתלתול חיה קטנה)

Rating 
ILS 1.67

כמות סחורה
Това זה נגיש

6 " - 12" (22-30 ס"מ); חזה חזה : 9 אנא מדידת חיית המחמד שלך להתאמה מושלמת לפני הצבת הסדר. יישום רחב : מתאים לארנבים, צ'ינצ'ילה, שפן ניסיונות ,, צ'יוואווה, גור חתלתול, פודל גביע וחיות מחמד קטנות ובינוניות אחרות. - מתנה חובה לחיית המחמד שלך במהלך ליל כל הקדושים, מסיבת קוספליי או צילומי תמונות לחג, הפוך את חיית המחמד שלך להיראות יפה יותר. מבנה פשוט -רתמת ארנב הניתנת להתאמה, קל ללבוש ולהמריא.6" - 12 "(22-30 ס"מ); חזה חזה : 9. אנא מודד את גודל חיית המחמד שלך בצורה נכונה לפני ביצוע ההזמנה. מ ' : צוואר צוואר : 8.6 " - 12" (22-30 ס"מ); חזה חזה : 9.6" - 12 "(22-30 ס"מ); חזה חזה : 9.8" - 14 "(25-36 ס"מ); אורך גב : 8. להתלבש או לכל יום אחר. יישום רחב : מתאים לארנבים, צ'ינצ'ילה, שפן ניסיונות ,, צ'יוואווה, גור חתלתול, פודל גביע וחיות מחמד קטנות ובינוניות אחרות. התלבש את הגיבור הקטן שלך : תלבושות ארנב בסגנון ליצן מושלמות עבור Halloweens, חתונות, מסיבות, צילומי תמונות, אירועים עם נושא. אם אינך מרוצה מהאיכות, אתה יכול לחזור ולקבל החזר מלא או החלפה ללא שאלות.8 " - 14" (25-36 ס"מ); אורך גב : 7 "(18 ס"מ). בעזרת החגורה המתכווננת ואבזמים שחרור מהיר, פשוט החלק את האפוד, קטע אותה, ואז הפוך אותה למתאימה להתאמה סופית. עשוי מחומר כותנה/פוליאסטר רך, גמיש, נושם, רחיץ.8 " - 14" (25-36 ס"מ); אורך גב : 7 "(18 ס"מ). *אנא מודד את גודל חיית המחמד שלך בצורה נכונה לפני ביצוע ההזמנה.8 " - 14" (25-36 ס"מ); אורך גב : 7 "(18 ס"מ). תפירה משובחת בעבודת יד : תלבושות ליצן הארנב הזה מתאימות לכל העונות. מ ' : צוואר צוואר : 8.גודל : S : צוואר צוואר : 8. עיצוב אופייני ומעודן עם צבע ובהירות נעימים, הראה את תחושת ההומור של חיית המחמד שלך. תכונות : שם מוצר : תלבושות ליצן ארנב צבע : כתמונה מוצגת חומר : כותנה S : צוואר יקיעה : 8. מ ' : צוואר צוואר : 8. מתנה חובה לחיית המחמד שלך, אנא אל תשכח : גם אהבת חיית המחמד שלך ליל כל הקדושים!. שביעות הרצון שלך היא העדיפות הראשונה שלנו! Haichen TEC מציע לך אחריות של 100% לכל החיים עם כל אביזרי בגדי ארנב מה שהופך את זה לרכישה ללא סיכון לחלוטין! בדוק את החנות שלנו, ישנם בגדים מדהימים יותר לחיית המחמד המקסימה שלך.

המאפיינים הבסיסיים

תוספות למוצר