• לאחרונה
חולצות כלבים קנופלן אפוד חולצת טריקו פסים כותנה, בגדי חיות מחמד נמתחים ללא שרוולים לכלבים קטנים, דו-חבילה רכה נושמת גופית גופית חתול טי טי.

חולצות כלבים קנופלן אפוד חולצת טריקו פסים כותנה, בגדי חיות מחמד נמתחים ללא שרוולים לכלבים קטנים, דו-חבילה רכה נושמת גופית גופית חתול טי טי.

Rating 
ILS 2.67

כמות סחורה
Това זה נגיש

מבד קל משקל קל-נמתח וקל משקל מתאים לחיות מחמד מכל סוגי הגוף, בנים או בנות חומר פרימיום - עשוי מכותנה באיכות גבוהה, רך ונושם. קל להניח את העיצוב ללא שרוולים ובסוודר, ומאפשר לחיית המחמד שלך לנוע בחופשיות. טיפול קל - רחיץ מכונה, אם יש לך שאלות לגבי גודל או נזק איכותי, אנא אל תהסס לפנות אלינו. הפוך את הגור שלך, חתלתול לחמוד ואופנתי. גודל XL - מתאים ל -16 "גב, 21" חזה, משקל בערך 18-25 פאונד. אנא מודד את חיית המחמד שלך ובחר בגדלים לפי תרשים הגודל. מתאים לכל האירועים, בחירה טובה להתאמת בגדי לחיות מחמד, תלבושת תואמת DIY. מתאים לכל האירועים, בחירה טובה להתאמת בגדי לחיות מחמד, תלבושת תואמת DIY. חומר פרימיום - עשוי מכותנה באיכות גבוהה, רך ונושם. טיפול קל - רחיץ מכונה, אם יש לך שאלות לגבי גודל או נזק איכותי, אנא אל תהסס לפנות אלינו. הפוך את הגור שלך, חתלתול לחמוד ואופנתי. מבד קל משקל קל-נמתח וקל משקל מתאים לחיות מחמד מכל סוגי הגוף, בנים או בנות. מסוגנן - עיצוב מחשוף מיוחד עם פסים רב צבעוניים. גודל XL - מתאים ל -16 "גב, 21" חזה, משקל בערך 18-25 פאונד. אנא מודד את חיית המחמד שלך ובחר בגדלים בהתאם לתרשים הגודל. בד ידידותי לעור ללבוש יומיומי מונע מתינוק הפרווה שלך להתחמם יתר על המידה, מגן על עורם מפני כוויות שמש ושומר עליו חם. קל להניח את העיצוב ללא שרוולים ובסוודר, ומאפשר לחיית המחמד שלך לנוע בחופשיות.

המאפיינים הבסיסיים

תוספות למוצר