• לאחרונה
גריפיטי נוטל טאבלט אוניברסלי חצובה חצובה לעמוד מתכווננת עבור כל הטבליות של 7 עד 11 עם או בלי מקרים 1/4-20 מארז נסיעות מחבר לתצוגות, תמונות, סרטים, קטעי וידאו.

גריפיטי נוטל טאבלט אוניברסלי חצובה חצובה לעמוד מתכווננת עבור כל הטבליות של 7 עד 11 עם או בלי מקרים 1/4-20 מארז נסיעות מחבר לתצוגות, תמונות, סרטים, קטעי וידאו.

Rating 
ILS 27.99

כמות סחורה
Това זה נגיש

יש לזה מחברים 1/4-20 הברגה מאחור כדי להצטרף לכל חלק או נוטל גריפיטי או לעמוד או לכל חצובה אחרת אתה יכול להזיז את ההר אל Flexpod, מהדק, יניקה, הרך מגנטי ותוכל להשתמש במצלמות על המעמד עם ראש הכדור המיני. מתאים ל- i Pad Mini, i Pad Air, i Pad 1,2,3,4, Samsung Galaxy, Sony, Dell, Google Nexus, Microsoft Surface וכל טאבלט 7 "עד 11". ו המון חברות, בתי ספר ומאמנים כאלה הרבה! זה מושלם עבורך אם אתה רוצה להשתמש באייפד או בטאבלט שלך במעמד פשוט או חצובה עם או בלי מקרה או עור דולק! יש לזה מערך נשק עמוס קפיצי שיחזיק טבליות של 7 עד 11 אינץ ', כולל i Pad Mini 1,2,3, i Pad Air 1,2, i Pad 1,2,3,4, Google Nexus, Dell, Sony, Samsung Galaxy, Microsoft Surface, Google Nexus וכל טאבלט אחר בטווח הגודל הזה. נהדר לספורט ואימון : כדורגל, כדורסל, בייסבול, כדורגל, גולף, טניס, לקרוס, שחייה, מסלול ומגרש, סופטבול, כדורעף, בדמינטון, גידור ומירוצי סוסים. ראו גם : Grifiti Nootle Mount Tablet Ipad Universal, סט חצובה ראש פאן, Flexpod, מעמד יניקה, מהדק, מעמד מגנטי, ראש כדור מיני, רשימות ראש מחבת! זה הדוכן הקל שלנו .זה אוניברסלי! מעמד נהדר, קל משקל, סופר-חזק ואייפד אוניברסלי הרכבה והטאבלט!. נהדר לבתי ספר וסמינרים : מורים, מחנכים, מניעים, דוברים, קריאות, הרצאה, שכרות וראבס. אנו מכינים חבורה של גרסאות שונות אז בדקו גם רשימות אחרות! זה האייפד האוניברסלי והטאבלט האוניברסלי החדש שלנו Grifiti Nootle שלנו! זה כולל את מעמד הנוטל הקל שלנו עם גובה מתכוונן לגובה של כ- 58 אינץ ', אייפד אוניברסלי ומר חצובה טאבלט, ראש כדור מיני.

המאפיינים הבסיסיים

תוספות למוצר